"Don´t think "new product" think social value" - Citat Peter Gall Krog og essentiel mantra i vores designprocess.
onsdag den 15. februar 2012
Vores første gang
BUT WHY?
Som led i et design projekt på kandidatuddannelsen i Oplevelsesøkonomi har vi lavet denne blog, der til dels skal fungere som en dagbog, idebase og som strukturel platform for vores fortkommende gruppearbejde. Men bloggen skal i høj grad også fungere som en slag tidsmaskine, hvor vi deler vores erindringer om vores første gang, det være sex, kys, pibe hash, pornofilm, indisk mad eller den aller første gang man prøvede at flyve. Og vi håber selvfølgelig, at du har lyst til at dele med og fortælle om dine små første gangs anekdoter!! Måske det viser sig, at vi har samme oplevelser... eller heeelt forskellige!
Alt har sin første gang og minder/ erindringer er uundgåeligt knyttet her til. Noget der bringer følelser og reaktioner frem, som er unikke hos den enkelte og som både kan være triste, sjove eller uforklarlige følelser og reaktioner. Dette synes vi er et spændende univers som vi nu, med nærværende blog og opstart af- og arbejde med et design projekt, vil udforske yderligere.
Billedet er taget vores første gang, hvor vi mødes som helt ny gruppe for at påbegynde en rejse, der helt sikkert vil blive fyldt med oplevelser og sjove såvel som alvorlige stunder om erindringer fra hver vores første gange.
Stay tuned!!
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar